سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید موانع پیشرفت‌های اقتصادی در کشور را برداریم

فرماندار پاوه گفت: در راستای تحقق شعار امسال و برای بی اثر و خنثی کردن تحریم‌های ظالمانه دشمنان باید موانع پیشرفت‌های اقتصادی در کشور را برداریم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  پرویز ایده پور گفت: حمایت و پشتیبانی از افراد خلاق و کارآفرین و نوآور برای افزایش تولید و صادرات و در نهایت تبدیل کشور به یک قدرت اقتصادی در منطقه و جهان بسیار ضروری و راهبردی است.

او بیان کرد: برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای شعار سال همه مسولان باید در سال جاری ریل گذاری اقتصادی را با هدف استقلال و بی اثرکردن تحریم‌ها در دستور کار قرار دهند.

فرماندار پاوه اظهار داشت: امسال یکی از مهمترین انتخابات‌های چند دهه اخیر را پیش رو خواهیم داشت و ملت ایران با انتخاب هوشمندانه خود می‌توانند شتاب دهنده بلامنازعی برای موفقیت‌ها و پیروزی‌های آینده باشند.

ایده پور ادامه داد: سال ۹۹ سال پیروزی اراده ملت ایران بر تحریم‌های ظالمانه و سال مقابله موثر و فراگیر بر بیماری مهلک و جهانگیر کرونا بود.

او اضافه کرد: مقاومت، خلاقیت و صبر و شکیبایی ملت ایران برای جهانیان این امر را مبرهن نمود که مردم ایران موانع کوچک و بزرگ را از پیش پای خود بر می‌دارند تا به قله پیروزی و استقلال کامل برسند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.