سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه پلی‌اف رقابت‌های فوتبال قهرمانی استان کرمان

دور رفت مسابقه پلی‌اف رقابت‌های فوتبال قهرمانی استان کرمان، بین دو تیم شهرداری منوجان و سلاله نرماشیر برگزار می‌شود تا تکلیف گروه هشتم و تیم آخر صعود کننده به مرحله دوم مشخص شود.

عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با پایان یافتن مسابقات گروه‌های اول تا هفتم رقابت‌های قهرمانی فوتبال باشگاه‌های استان کرمان جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین پورجعفری، تکلیف گروه هشتم این مسابقات هم مشخص می‌شود تا مرحله دوم جام سردار سلیمانی و شهید پورجعفری آغاز شود.

او افزود: مسابقه رفت و برگشت پلی‌اف بین دو تیم شهرداری منوجان و سلاله نرماشیر که به عنوان تیم‌های دومِ گروه‌های پنجم و ششم رقابت‌ها به این مرحله رسیده‌اند تا تکلیف گروه هشتم و تیم آخر صعود کننده به مرحله دوم را مشخص کنند، برگزار می‌شود.

امیرخسروی تصریح کرد: مسابقه رفت پلی‌اف بین دو تیم شهرداری منوجان وسلاله نرماشیر روز جمعه ششم فروردین ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ در شهرستان منوجان و بازی برگشت نیز روز سه‌شنبه دهم فروردین ماه راس ساعت ۱۵ در شهرستان نرماشیر برگزار می‌شود.

او بیان داشت: مرحله دوم این مسابقات بر اساس برنامه تدوین شده، روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان با بیان اینکه این مسابقات بدون پرداخت ورودی برگزار شد، گفت: هیئت فوتبال استان کرمان برای به جریان درآوردن فوتبال، هزینه برگزاری این مسابقات را در ایامی که ویروس منحوس کرونا، همچنان بر کشور سایه انداخته، قبول کرد و خوشبختانه مرحله اول نیز با کیفیت مطلوب هم اکنون رو به اتمام است.

امیرخسروی افزود: این مسابقات در ۸ گروه و با شرکت ۲۳ تیم شروع شد.

او تصریح کرد: این مسابقات با نام بزرگ سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار بزرگ و پرافتخار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش حسین پورجعفری نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.