سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه سوم خراسان جنوبی در کشف مواد مخدر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از کسب رتبه سوم خراسان جنوبی در مقایسه با سایر استان‌ها در کشف مواد مخدر خبر داد.

حسنی مقدم دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: علیرغم این که خراسان جنوبی طولانی‌ترین مرز را با کشور افغانستان دارد ولی میزان ورودی مواد مخدر از کشور افغانستان به مرز‌های استان بسیار پایین است.

او افزود: بیشترین مواد مخدری که وارد خراسان جنوبی می‌شود از مسیر استان‌های جنوبی کشور است.

حسنی مقدم با اشاره به این که مأموران مرزبانی و گمرک کاشفین مواد مخدر در مرز ماهیرود هستند، اظهار کرد: مقدار اندکی مواد مخدر از مرز ماهیرور وارد استان می‌شود و این به دلیل کنترل‌هایی است که در مرز انجام می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به این که خراسان جنوبی سومین استان در کشور در بحث کشفیات مواد مخدر است، تصریح کرد: در استان‌های جنوبی کشور معابر زیادی وجود دارد و بیشترین مواد مخدر از راه دریا و خشکی وارد استان می‌شود.

او بیان کرد: قریب به ۱۹ هزار نفر معتاد به مواد مخدر در سطح استان داریم که با این تعداد میزان مصرف مواد مخدر تقریبا زیاد است.

حسنی مقدم ادامه داد: از ابتدای سال ۹۹، ۷۵ تن مواد مخدر در استان کشف شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی پایین‌ترین سطح دسترسی به مواد مخدر را در مقایسه با سایر استان‌ها دارد.

انتهای پیام/ ر ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
آفرین