سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه‌های بین المللی ورزشی - سوم فروردین؛

نبرد ۱۰۰ روزه رئال مادرید و بارسلونا برای ابقای راموس و مسی/ گریه‌های زلاتان سوژه رسانه‌ها شد

روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف پرداخته‌اند.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شمارش معکوس ۱۰۰ روزه تا  پایان قرارداد لیونل مسی با بارسلونا، نبرد رئال مادرید برای عقد قرارداد با سرخیو راموس، از برجسته‌ترین عناوین روزنامه‌های روزنامه‌های بین المللی ورزشی امروز سه شنبه منتشر شد.

روزنامه‌ها همچنین به رقابت بزرگ میان تیم‌ها برای قهرمانی در لیگ لوشامپیونه فرانسه، درخشش کلیان امباپه در پاری سن ژرمن، اخبار بازار نقل و انتقالات بارسلونا و جستجوی تاتنهام برای یافتن دروازه بان پرداختند.

روزنامه اسپانیایی مارکا

این روزنامه با تمرکز بر "پدری" بازیکن بارسلونا و اولین حضور او در تیم ملی فوتبال اسپانیا نوشت: "از کودکی به بازی ادامه دهید. "

مارکا همچنین در مورد درخشش دروازه بانان سه باشگاه برتر لالیگای اسپانیا مانند یان اوبلاک،‌تر اشتگن و تیبو کورتوا نوشت: "لالیگای اسپانیا در دستان شما مطمئن است. "

این روزنامه درباره ۱۰۰ روز مانده به پایان قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید و نوشت: "رئال مادرید نبرد ۱۰۰ روزه را در پیش دارد. "

اسپورت

این روزنامه تمرکز خود را بر روی لیونل مسی ستاره آرژانتینی و فرصت ۱۰۰ روزه  بارسلونا برای عقد قرارداد با او گذاشت و نوشت: "شمارش معکوس"

اسپورت همچنین در مورد حضور پدری، ستاره جوان بارسلونا  در تیم ملی فوتبال اسپانیا  نوشت: "پدری دعوت نامه تیم ملی اسپانیا را گرفت. "

این روزنامه همچنین صحبت های روز گذشته آبیدال  که در  آن گفته بود، اگر ما با گریزمان قرارداد نبسته بودیم، نیمار برمی گشت را منتشر کرد.

روزنامه موندو دپورتیوو

این روزنامه تمرکز خود را در به ثمر رساندن ۱۰۰ گل بارسلونا در این فصل گذاشت و نوشت: "۱۰۰ گل از ۱۹ بازیکن مختلف".

این روزنامه همچنین در مورد شروع پدری در تیم ملی اسپانیا نوشت: "تیم انریکه شروع به کار با پدری می‌کند. "

موندو دیپورتیوو همچنین در مورد عقد قرارداد بارسلونا با ممفیس دپای هلندی نوشت:  "قرارداد با ممفیس دپای به دیدار بین کومان و لاپورتا بستگی دارد. "

روزنامه آ اس

این روزنامه به گفت و گوی خود با تیاگو آلکانترا، بازیکن لیورپول و تیم ملی اسپانیا  پرداخت و نوشت: "تیاگو آلکانترا: رئال مادرید تیم بزرگی است. "

آ اس همچنین در مورد  ارلینگ هالاند نروژی نوشت: "هالند، کار دشواری است. "

آ اس همچنین به اتلتیکو مادرید و اشتیاق این تیم به قهرمانی در لالیگا پرداخت  و نوشت: "سیمئونه برای ایجاد انگیزه کسب عنوان قهرمانی بازمی گردد. "

روزنامه انگلیسی سان

این روزنامه تمرکز خود را روی تیم تاتنهام گذاشت و در مورد ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی این تیم که به دنبال تقویت تیم خود به ویژه در پست دروازه بان‌ها است  نوشت: "۳ شیر می‌توانند تاتنهام را نجات دهند. "

سان همچنین به تیم ملی انگلیس و برنامه‌های گرت ساوت گیت سرمربی این تیم پرداخت و نوشت: "ساوت گیت زبان ذهن است. "

مجله فرانسوی  فرانس فوتبال

مجله فرانسوی تمرکز خود را بر سر مبارزه تیم‌ها برای کسب عنوان قهرمانی لوشامپیونه در این فصل گذاشت و نوشت»: "لیگ دسته اول فرانسه: سال‌های دیوانه کننده".

روزنامه L'Equipe

این روزنامه به مناسبت رسیدن کیلیان امباپه به   صدمین گل  خود در پاری سن ژرمن نوشت: "امباپه: شاهزاده با ۱۰۰ گل"

اکیپ همچنین در مورد تاتنهام و جستجوی این تیم برای یک دروازه بان  نوشت: "تاتنهام میک مایگنان، لوریس را هدف قرار داده است؟ "

روزنامه  ایتالیایی La Gazeta Daily Sport

این روزنامه با تمرکز بر ماسیمیلیانو آلگره و مائوریسیو ساری که هر دو بدون تیم هستند نوشت: "۲ نفر از بزرگترین مربیان به ورزشگاه‌ها برمی گردند. "

گازتا همچنین درباره گریه زلاتان ابراهیموویچ در یک کنفرانس مطبوعاتی به مناسبت بازگشت اش به تیم ملی سوئد تیتر زد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.