سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران مطرح کرد:

بار ترافیکی در شرق استان تهران

سرهنگ کهریزی گفت: تردد وسایل نقلیه از محور‌های شرق استان روان و عادی است، اما هموطنان به هیچ وجه سفر غیرضروری را آغاز نکنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پردیس؛ در خصوص اوضاع ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از محور هراز عادی و روان گزارش شده و عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محور‌ها حاضر هستند.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه عادی و روان گزارش شده و خوشبختانه حادثه خاصی نیز در محور‌های شرق استان رخ نداده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و بدون گره ترافیکی در جریان است، اما در شهر‌های عبوری شرق استان بار ترافیکی بیشتری وجود دارد.


بیشتر بخوانید


سرهنگ کهریزی ادامه داد: هموطنان به هیچ وجه سفر غیرضروری را آغاز نکنند و با الزام به آغاز سفر با صبر و شکیبایی، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، توجه کافی به جلو، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز، استراحت کافی قبل و در حین سفر به جاده‌ها وارد شوند و حداقل طی هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه را در محل‌های مجاز به استراحت بپردازند و پس از تجدید قوا به ادامه مسیر بپردازند.

وی بیان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو‌های جلویی، عدم ارتکاب تخلفاتی مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.