سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریستیانو رونالدو رکورد شهریار ایران را می شکند؟

ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال قصد دارد در دیدار‌های پیش رو رکورد علی دایی را بشکند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال پرتغال ۳ بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی در پیش دارد و به همین دلیل چشم بسیاری از هواداران کریستیانو رونالدو به شماره ۷ محبوب است تا بتواند رکورد گل‌های ملی شهریار فوتبال ایران یعنی علی دایی را بشکند.

تیم ملی فوتبال پرتغال روز‌های ۵، ۸ و ۱۰ فروردین در قالب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ باید به مصاف تیم های ملی‌ آذربایجان، صربستان و لوکزامبورگ برود.

کریستیانو که هم اکنون ۱۰۲ گل ملی به ثمر رسانده است فقط احتیاج به ۷ گل دارد تا بتواند رکورد ۱۰۹ گل علی دایی را جا به جا کند. رونالدو هم اکنون در ۱۰۵۴ بازی ملی و باشگاهی توانسته است ۷۷۰ گل را وارد دروازه‌ها کند و با این ۷ گل نه تنها رکورد علی دایی را می‌شکند بلکه تعداد گل‌های خود را به ۷۷۷ می‌رساند. همچنین ستاره پرتغالی دنیای فوتبال علاقه زیادی به عدد ۷ دارد.

در همین خصوص نشریه مارکای اسپانیا متنی منتشر کرد و در آن نوشت: کریستیانو رونالدو که در ۱۸ سالگی اولین بازی خود را با تیم ملی پرتغال در دیداری برابر قزاقستان در سال ۲۰۰۳ انجام داد، مایل نیست فرصت شکستن یک رکورد دیگر را از دست بدهد. اولین باری که رونالدو برای پرتغال گلزنی کرد، در مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۰۴ و مقابل یونان بود. سال گذشته که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، پرتغال فقط ۶ بازی انجام داد که رونالدو سه گل به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.