سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لب‌های نیازمندان شوشتر با کمک‌های مومنانه خندان می‌شود

رزمایش همدلی و احسان با توزیع یک هزار بسته موادغذایی در قالب کمک‌های مومنانه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه رزمایش همدلی و احسان در شوشتر که با پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و قرارگاه ابوالفضل (ع) برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: همکاری گروه‌های جهادی، فرماندهان پایگاه ها، حوزه‌های مقاومت برای برگزاری رزمایش احسان و همدلی قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه از زمان آغاز ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان و ابلاغ رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر برگزاری رزمایش‌های کمک‌های مومنانه با تلاش سپاه و بسیج، قدم‌های خوبی به منظور کمک به محرومان و مستضعفان برداشته شده، افزود: کمک به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه اسلامی سیره و منش پیامبران و ائمه است و این مهم امروز با همت بسیجیان، گروه‌های جهادی و همه دست اندرکاران در کشور ما به خوبی اجرا می‌شود.

سرهنگ حاجتی بیان کرد: سپاه شوشتر یکی از مهم‌ترین نواحی محسوب می‌شود و توانسته با برگزاری رزمایش‌های مختلف کمک مومنانه از زمان آغاز ویروس کرونا نقش خوبی در جهت ایجاد رفاه و آسایش محرومان مناطق مختلف ایفا کند.

سرهنگ نیسی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو با بیان اینکه در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه بیش از یک هزار بسته موادغذایی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) بین نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: این تعداد بسته معیشتی شامل؛ مواد غذایی، مرغ، برنج و... هستند که با هدف حمایت از اقشار بی بضاعت و بیماران کرونایی توزیع خواهند شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.