سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تردد مسافر از مرز‌های قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت: تردد مسافر از مرز‌های قصرشیرین خسروی و پرویزخان با توجه به سرایت ویروس کرونا در این شهرستان ممنوع است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مراد علی تاتار گفت: مبادلات تجاری در مرز‌های قصرشیرین همچنان با رعایت دستورهای بهداشتی انجام می‌شود  از تمام رانندگان نیز آزمایش ویروس کرونا انجام می‌شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه بیش از ۳۶۳هزار تن کالا از مرز پرویزخان به عراق صادر شد که این میزان در سال ۹۸ به میزان ۹۹هزار تن بود.

تاتار ادامه داد: همچنین میزان ترانزیت در مرز پرویزخان از فروردین تا بهمن ماه سال گذشته بیش از ۱۰هزار تن کالا از مرز پرویزخان صورت گرفت.

او  اظهار داشت: همچنین در فروردین تا بهمن ماه سال ۹۹ در مدتی که تردد مسافر با رعایت دستور‌های بهداشتی مجاز بود بیش از ۹هزار و ۴۰۰مسافر ورودی ایرانی از مرز پرویزخان وارد کشور شدند که معادل ۷۲درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافت.

تاتار اضافه کرد: همچنین بیش از ۱۰هزار و ۴۰۰مسافر از پرویزخان به عراق خروج یافتند و در مجموع نیز هفت هزار و ۶۰۰ مسافر خارجی از مرز پرویزخان به داخل و خارج از کشور تردد کردند.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.