سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیر صعودی کرونا در اهر

دبیر ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر با هشدار به شهروندان گفت: آمار بیماران کرونایی در اهر سیر صعودی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، میرزاپور دبیر ستاد شهرستانی مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر گفت: متاسفانه آمار بستری بیماران کرونایی در بیمارستان اهر به عنوان بزرگترین بیمارستان منطقه از دو روز قبل افزایش یافته است.

او با اظهار نگرانی و هشدار جدی به خانواده‌ها افزود: با توجه به عدم رعایت فاصله اجتماعی و سایر ضوابط  بهداشتی از جمله عدم استفاده از ماسک و تعدد رفت و آمد‌ها و دید و بازدید‌های نوروزی وضعیت کرونایی به حالت نگران کننده رسیده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از اهالی منطقه و خانواده‌ها در مناطق شهری روستایی و عشایری در خواست کرد برای ایمن ماندن از سرایت ویروس کرونا همچنان از ماسک استفاده کنند و با پرهیز از دید و بازدیدها حتی مهمانی‌های خانوادگی را نیز محدود کنند.

میرزا پور گفت: بیماری کرونا هنوز تمام نشده است و ضرورت دارد در ایام نوروز با رعایت ضوابط بهداشتی  در حفظ سلامت خانواده و جامعه تلاش کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر کل مبتلایان کرونایی اهر را ۵ هزار و ۹۴۸ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۶۰ نفر شهری و ۸۸۸ نفر  روستایی بوده و تاکنون ۲۰۹ نفر در شهرستان اهر بر اثر  بیماری کرونا فوت کرده اند و هم اکنون تعداد بیماران در حال بستری در بخش کرونایی ۱۱ نفر می‌باشند که سه نفر از آن‌ها در بخش‌های ویژه بستری هستند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.