سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی نیرو‌های امداد و نجات استان سمنان در تعطیلات نوروزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: هرچند امسال هم برای دومین سال متوالی محدودیت های‌کرونایی از بسیاری از مسافرت‌های نوروزی جلوگیری کرده، اما با این حال نیرو‌های امداد و نجات در حال آماده باش هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد خانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در حاشیه بازدید از پایگاه گردنه‌ آهوان در جاده سمنان دامغان از آماده باش تمام گروه‌های عملیاتی خبر داد و گفت: ۱۴ پایگاه استان به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمت در تمام پایگاه‌ها و محور‌های مواصلاتی هستند.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان هم امروز صبح از تاسیسات گردشگری شهرستان مهدیشهر بازدید کرد و افزود: به رغم عدم تبلیغ جاذبه‌های استان به دلیل محدودیت‌های کرونایی، اما براساس آمار شاخص ها، پذیرش مسافران در تاسیسات گردشگری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

جمال با بیان، اعلام رنگ بندی روزانه شهرستان‌های استان از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: سیاست‌ها و برنامه کاری در حوزه خدمت رسانی مسافرین نوروزی براساس این رنگ بندی‌ها و موصوبات ستاد ملی و استانی کرونا اعمال می‌شود.
 
انتهای پیام / گ
برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.