سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت جوانان هلال احمری در پویش همدلی برای ظهور

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر یزد گفت: طرح همدلی برای ظهور با شعار مرا عهدیست با جانان با مشارکت حداکثری اعضای هلال احمر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید جواد میرحسینی، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: سازمان جوانان هلال احمر در نظر دارد پویش سراسری که در فضای مجازی به صورت ملی و بین المللی از سوی مسجد مقدس جمکران آغاز شده است را با محوریت جوانان به عنوان پویش #عیدنو_عهدنو همراهی کند.

میر حسینی با اشاره به مهمترین فعالیت‌هایی که باید مورد توجه رابطان خبری و واحد‌های جوانان شعب قرار بگیرد، افزود: تمام محتوا‌های تولیدی مرتبط با این طرح در فضای مجازی با هشتگ #عیدنوعهدنو و #عیدنوعهدنو به اشتراک گذاشته شود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه این پویش با هدف تعظیم و تکریم نیمه شعبان و زمینه سازی جهت انس هر چه بیشتر جوانان عزیز با وجود مبارک امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و همچنین ترویج فرهنگ همدلی میان انسان‌ها که از اهداف جمعیت هلال احمر است طراحی شده است، که امیدواریم مثل فعالیت‌های گذشته شاهد مشارکت حداکثری جوانان استان در این پویش باشیم.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.