سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رعایت نکات بهداشتی همچنان راه مقابله با کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان شاهد کاهش تعداد مبتلایان به کرونا و عبور از وضعیت فعلی با شیب ملایم خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان بیان کرد: طی بازدید‌های میدانی به عمل آمده از سطح شهر شاهد کاهش استفاده از ماسک در میان شهروندان هستیم در حال حاضر تعداد بیمار بستری در بیمارستان کاهش یافته، ولی وضعیت کنونی شکننده است و اگر همشهریان مانند سابق با شبکه بهداشت و درمان همکاری نکنند قطعا موارد ابتلا به بیماری افزایش خواهد یافت.

پاکزاد معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار نیز ضمن قدردانی از زحمات شبکه بهداشت و درمان مهاباد در پیشگیری از بیماری کرونا اظهار داشت: در این مدت پس از شیوع بیماری کرونا در کشورمان، کادر بیمارستانی و بهداشتی از خود مایه گذاشته و در حالی که امکان دارد خودشان هم به این بیماری مبتلا شوند، با تمام وجود از بیماران مبتلا به کرونا مراقبت و نگهداری کردند.

او افزود: هر گونه عادی انگاری سبب خیز جدید بیماری کرونا و آغاز موج چهارم بیماری در شهرستان می‌شود و شهروندان همچنان باید پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را در اماکن عمومی و ادارات رعایت کنند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.