سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عنوان کرد؛

کاهش عملیات‌های آتش‌نشانی قم در پایان سال ۱۳۹۹

جعفری گفت:در پایان سال ۱۳۹۹ حدود ۵۰ مورد عملیات برای چهارشنبه آخر سال انجام‌شده است که این عدد نسبت به سال‌های گذشته کاهش‌یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،عباس جعفری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در بازدید استاندار قم از ایستگاه ۲۱ آتش‌نشانی شهید کریمی، با اشاره به کاهش حوادث مربوط به آتش‌نشانی گفت: در ایام پایانی سال از جمله چهارشنبه‌سوری، اقدامات عملیاتی بسیاری انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عنوان کرد: به دلیل افزایش استفاده از آسانسور در سطح شهر، برخی از عملیات‌های مربوط به آسانسور‌ها و محبوسی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

جعفری با تأکید بر آسیب دیدن عوامل آتش‌نشانی و ماشین‌آلات در چهارشنبه سال گذشته یادآورشد: در سال گذشته پرتاب مواد محترقه سبب آسیب رسیدن به ۶ خودروی آتش‌نشانی شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه در مجموع با توجه به توریستی بودن شهر قم و وجود اقوام مختلف در این شهر، حوادث نسبت به سایر شهر‌ها و در سال‌های گذشته کاهش‌یافته است، گفت: باید به نقطه‌ای برسیم که در کشور یک شهر نمونه باشیم و آمار حوادث در این شهر صفر باشد.

جعفری کاهش حوادث خطرناک در چهارشنبه‌سوری سال ۱۳۹۹ را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه بیماری کرونا بحث آموزش‌های آتش‌نشانی را تحت تأثیر قرار داده، اما با تهیه بروشور، تراکت و همچنین فعالیت در فضای مجازی آموزش‌های لازم به پرسنل و مردم انجام‌شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در پایان سال ۱۳۹۹حدود ۵۰ مورد عملیات برای چهارشنبه آخر سال انجام‌شده است که این عدد نسبت به سال‌های گذشته کاهش‌یافته است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.