سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک‌های مومنانه لبخند را به نیازمندان خوزستانی هدیه دادند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: در ۱۲ ماه سال ۹۹، ۲۳۰ هزار بسته موادغذایی در قالب کمک‌های مومنانه به مددجویان اهدا شده است.

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در تشریح عملکرد یکساله کمیته امداد استان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان سال، پویش‌های ملی مختلفی برای کمک به نیازمندان و تامین مایحتاج آن‌ها و با همراهی همیشگی خیرین و نیکوکاران برگزار شده است.

او با بیان اینکه در ۱۲ ماه سال ۹۹، ۲۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی ۳ تا ۵ میلیون ریال به مددجویان اهدا شده، افزود: ۸۰ هزار از بسته‌ها در قالب پویش ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع شده است، همچنین ۱۰۰ هزار بسته دیگر نیز در نیمه دوم سال ۹۹ به نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اهدا شد.

شیبه با اشاره به اینکه تهیه و توزیع بسته‌های کمک‌های مومنانه در قالب طرح عیدانه نیز در آستانه سال نو با کمک خیرین و نیکوکاران انجام شده است، اظهار داشت: این بسته‌ها شامل؛ برنج، حبوبات، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی، گوشت و تن ماهی بودند، ضمن اینکه به منظور لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، بسته‌های حاوی مواد ضدعفونی کننده و ماسک و دستکش نیز توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه علاوه بر اقدامات مذکور، با همکاری سپاه پاسداران، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری بسته‌های غذایی و غذای گرم نیز توزیع شده است، بیان کرد: در مجموع ۱۳۰ هزار خانواده نیازمند و تحت پوشش از خدمات مختلف بهره‌مند شده اند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.