سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین کالاهای شب عید در فارس

معاون استانداری فارس، گفت: کالاهای تنظیم بازار به میزان کافی تامین شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ظفر افشون معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، بیان کرد: بسیاری از مردم با کرونا سازگاری پیدا کرده اند و بسیاری از شهروندان برای خرید شیرینی و میوه  شب عید نسبت به پارسال استقبال زیادی داشتند و بی اعتنا به خطر کرونا به خرید پرداختند. 

او، تصریح کرد: مدیریت تنظیم بازار پیش بینی لازم برای خرید شب عید مردم را کرده است  و از سه ماه پیش حدود یک هزار تن  سیب و  پرتقال در استان فارس تامین و از ۲۵ اسفند ماه ۹۹ در سطح شهرها توزیع شده است.

ظفر افشون، با اشاره به اینکه پرتقال تنظیم بازار هر کیلو  ۱۰ هزار تومان و سیب هم هر کیلوگرم هشت هزار تومان قیمت گذاری شده ، ادامه داد: این قیمت ها نسبت به زمان مشابه ۳۰ درصد کاهش داشته و در حال حاضر میوه و شیرینی به وفور در شهرهای فارس و با قیمت مصوب در حال توزیع است.

معاون اقتصادی استانداری فارس، افزود: عرضه پرتقال و سیب در میوه فروشی های شناخته شده و در سطح شهر شیراز  با نصب پلاکارد اطلاع رسانی شد که با همکاری اتاق اصناف قیمت ها تثبیت شده است.

مرغ به قیمت ۲۳ هزار ۵۰۰ تومان به فروش می رسد

او، با بیان اینکه قیمت مرغ در سطح شهرها به ویژه برای قشر آسیب پذیر ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است، اضافه کرد:  شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید مازاد مردم باید آمادگی داشته باشند تا واحدهای تولیدی متضرر نشوند.

ظفر افشون، اظهار کرد: هر چند قیمت مرغ در برخی از نقاط شهر تا ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان تفاوت داشته است اما باید قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان رعایت شود و محدودیتی  برای خرید وجود نداشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس، گفت: تاکنون تخلفی گزارش نشده است هر چند گشت های شبانه ما در سطح شهر پیش از شروع تعطیلات عید تفاوت قیمت را مشاهده کردند اما مردم می توانند در صورت مشاهده تخلف را به اداره تعزیرات اطلاع دهند.

معاون اقتصادی استانداری فارس، بیان کرد: انتظار می رود با فروکش کردن دید و بازدیدها، بازار عرضه کالا به حالت عادی باز گردد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.