سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مراجعه ۴۷۴ هزار نفر به اورژانس‌ در سراسر کشور

رئیس اورژانس کشور گفت: براساس آمار موجود از روز ۲۸ اسفند تا کنون حدود ۴۷۴ هزار نفر به اورژانس مراجعه کرده‌اند.

پیر حسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از  ۲۸ اسفند تا به الان حدود ۴۷۴ هزار نفر مراجعه کننده به اورژانس داشتیم که از این تعداد ۱۰۵ نفر بستری و مابقی مرخص شده اند. 

او افزود: حدود ۱۰ هزار و ۹۰۰ نفر به صورت اورژانسی تحت عمل جراحی  قرار گرفته اند و ۱۹ هزار و جراحی ۹۰۰ نفر به صورت الکتیو انجام شده است.  این موضوع نشان می‌دهد که تمام همکاران در کنار هم به خوبی در حال کمک رسانی هستند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۳:۱۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
حمله راننده مست به تکنسین اورژانس تهران !!! .
ما ایرانیان باید برای خودمان استانداردهایی را درست کنیم مخصوص کشور عزیز خودمان مثلا یکی از این استانداردها باید اینچونین باشد حتما باید و الزامیست که تیم اورژانس پزشکی محترم که بر روی هر صحنه حادثه و تصادفی می خواهند حاضر شوند باید قبلش با تیم امدادگری آتشنشانی و پلیس راهنمایی رانندگی محترم و پلیس واکنش سریع تکاوری محترم مقتدر قدرتمند هماهنگ کنند و یا وقتی به پلیس 110 در مورد حادثه و تصادفی هر شهروند محترمی تماس می گیرند خود پلیس محترم 110 در دستور کارشان باشد که تیم اورژانس پزشکی و آتشنشانی و پلیس راهنمایی رانندگی و پلیس واکنش سریع تکاوری را مطلع کنند تا این چهار گروه همه هم زمان با همدیگر بر روی هر صحنه از حادثه ها و تصادفاتات مختلف در کل کشور حضور یابند هم مستندات را هر گروه جداگانه برای خودش تشکیل پرونده می دهد و پیگیری می کنند و هم صحنه های حوادث و تصادفات مختلف ایمنی و امنیت استاندارد مییابند و هم عدالت اجتماعی استاندارد اسلامی ایرانی عزیزمان رعایت می شود به نحو احسنت تا شاهد چونین برخوردهای اراذلانه و اوباشگرانه و غیره .... مجرمین مست و مواد مخدری توهم زده و سارقین بر روی صحنه های حادثه های مختلف و تصادفات مختلف در کل کشور ایران اسلامی عزیزمان نباشیم . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .