سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور قایقران مهابادی در مسابقات انتخابی المپیک

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: احمد احمدی ملی‌پوش بادبانی کشورمان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک وارد کشور عمان شد.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: مسابقات انتخابی المپیک بادبانی آسیا و آفریقا ١٢ تا ١٩ فروردین در مرکز ورزش المصنعه عمان برگزار می‌شود و احمد احمدی ملی پوش مهابادی تنها نماینده کشورمان در کلاس Laser این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

او افزود: احمدی متولد ۱۳۶۹ در مهاباد و جزء سه نفر برتر رنکینگ آسیا در این رشته است و با سابقه ۱۰ سال عضویت در تیم ملی قایقرانی بادبانی، مقام هشتم جام جهانی ۲۰۱۶ چین را در کارنامه خود دارد.


بیشتر بخوانید


قایقرانی بادبانی یکی از رشته‌های قایقرانی است که در دریا‌ها و رودخانه‌ها انجام می‌شود؛ مسیر رقابت‌های قایق‌های بادبانی در دریاست و هدف اصلی این است که ورزشکاران به شکل یک مثلث مسیر مسابقه را در کمترین زمان و با کمترین امتیاز منفی طی کنند.

قایقرانی بادبانی یکی از ورزش‌های بازی‌های المپیک نیز به شمار می‌رود و از بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۰۰ میلادی تاکنون به طور مرتب برگزار شده است.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.