سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید نوروزی استاندار قم از دستگاه‌های خدمات رسان

استاندار قم در نخستین روز از سال جدید در بازدید از برخی پایگاه‌های دستگاه‌های خدمات رسان و صدا وسیمای مرکز قم درجریان فعالیت‌ها و خدمات آنان در ایام نوروز قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سرمست استاندار قم در نخستین روز از سال جدید در بازدید از برخی پایگاه‌های دستگاه‌های خدمات رسان و صدا وسیمای مرکز قم درجریان فعالیت‌ها و خدمات آنان در ایام نوروز قرار گرفت.

شاکری رئیس مرکز راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم در این بازدید با بیان اینکه از شنبه سی ام اسفند بیش از ۸۷ هزار وسیله نقلیه سبک وسنگین وارد شهر قم شد گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۱ درصد افزایش داشته که بعد از استان‌های تهران، البرز و مرکزی بیشترین تردد در کشور به ثبت رسید.

 یعقوبی رئیس عملیات امداد ونجات جمعیت هلال احمر هم در بازدید استاندار از پایگاه‌های جمعیت هلال احمر هم با بیان اینکه روزانه بین ۵ تا ۷ هزار تماس با مرکز پیام هلال احمر ثبت شده است افزود:طرح نوروزی این جمعیت از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در ۸ پایگاه با ۷۵۰ نیرو امداد ونجات در حال اجراست.

حجت الاسلام لطفی نیاسر مدیر کل صدا وسیمای مرکز قم هم در بازدید استاندار از این مرکز گفت: ویژه برنامه‌های صدا وسیمای استانی با تاکید بر اگاهی بخشی به مردم، موضوع سال و تقویت معنویت و نشاط در جامعه از بیست ونهم اسفند اغاز و تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر افزود: برای ایام نیمه شعبان هم برنامه ریزی ویژه شده است.

سرمست استاندار قم در حاشیه این باز دید‌ها لزوم آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در ایم نوروز را مورد توجه قرار داد و با اشاره به وضعیت ناپایدار شیوع کرونا تاکید کرد:وضعیت مقابله با کرونا در قم شکننده است و بایدهمه کمک کنند تا با رعایت دستور العمل‌ها و پروتکل‌ها به وضعیت پایدار برسیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.