سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج ادامه دیدار‌های هفته سی ام لوشامپیونه

هفته سی ام لیگ یک فرانسه امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز با برگزاری ۵ مسابقه هفته سی ام لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه) پیگیری شد.

استراسبورگ یک - لانس ۲

گل‌های این بازی را هایدارا و فوفانا به ترتیب در دقایق ۵ و ۴۰ برای تیم لانس و بلگارده در دقیقه ۲۰ برای استراسبورگ به ثمر رساندند.

تیم لانس با ۴۸ امتیاز  در رتبه پنجم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. تیم فوتبال استراسبورگ نیز با ۳۳ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند.

برس صفر - آنژه صفر

تیم‌های برس و آنژه با یک امتیاز این بازی به ترتیب با ۳۴ و ۴۰ امتیاز و در رتبه‌های چهاردهم و دهم جدول قرار گرفتند.

دیوژن صفر - رنس یک

تک گل این بازی را دیا در دقیقه ۵۰ برای تیم لانس به ثمر رساند.

تیم رنس با پیروزی در این بازی و با ۳۸ امتیاز به رتبه دوازدهم جدول لیگ فرانسه صعود کرد. تیم دیوژن نیز با شکست در این بازی با ۱۵ امتیاز در قعر جدول لیگ فرانسه باقی ماند.

مون پلیه ۳ - بوردو یک

گل‌های تیم مون پلیه در این بازی را سامبا، لابرد و ماویدیدی به ترتیب در دقایق ۳۵، ۵۸ و ۶۹ به ثمر رساندند. تک گل تیم بوردو را نیز بئوم در دقیقه ۲۹ به ثمر رساند.

تیم مون با ۴۴ امتیاز در رتبه هشتم جدول لوشامپیونه قرار گرفت. تیم بوردو نیز با ۳۶ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول لوشامپیونه باقی ماند.

نانت یک - لوریان یک

گل‌های این بازی را کولو در دقیقه ۲ برای نانت و لائورینته در دقیقه ۸۷ برای لوریان به ثمر رساندند. تیم‌های نانت و لوریان به ترتیب با ۲۸ و ۲۹ امتیاز در رتبه‌های هجدهم و هفدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.