سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیات ووشو سیستان و بلوچستان سال گذشته ۱۱۱ ویژه برنامه اجرا کرد

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: سال ۹۹ سالی سراسر موفقیت برای ووشوکاران استان بود به طوریکه با وجود شیوع ویروس کرونا ۱۱۱ ویژه برنامه توسط این هیات اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،عباس شیبک رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستانامداد و کمک رسانی به مردم سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان، دعوت ورزشکاران به پویش درخانه بمانید از طریق فضای مجازی و رسانه ای، پویش ضد عفونی و مبارزه با کرونا معابر، پارک‌ها، خیابان‌ها توسط قهرمانان، آموزش ووشو درخانه بمانید ازطریق فضای مجازی، برگزاری رقابت‌های مجازی در زابل و چابهار را از مهمترین اقدامات این هیات در سال گذشته عنوان کرد.

او ادامه داد: همچنین هیات ووشو سیستان و بلوچستان در این مدت اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات فرهنگی قرآنی بصورت مجازی استان، توزیع کمک مومنانه، پاسداشت روز قدس بصورت مجازی، تجلیل از ایثارگران و جانبازان بمناسبت آزادسازی خرمشهر، اهداء خون و شرکت در رقابت‌های قرآنی کشور و کسب ۱۰مدال کشوری برای نخستین بار کرده است.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری رقابت‌های هنری فرهنگی، تجلیل از خانواده شهیدان خیاطی، شاهوزایی، تجلیل از قهرمانان قرآنی، تجلیل از خانواده شهید نوری و همچنین برگزاری داوری درجه سه ووشو ساندا، برگزاری داوری درجه ۲ ووشو ساندا و برگزاری همایش تای چی چوان زاهدان را از دیگر اقدامات سال گذشته این هیات در استان بوده است.

او افزود: شرکت در رقابت‌های کشوری کاریکاتور و عکس و کسب سه مدال، برگزاری کلاس داوری درجه سه کوراش بصورت ملی، برگزاری سومین یادواره شهدای کشور در زاهدان و برگزاری مجمع سالانه استان با حضور رئیس فدراسیون زاهدان و نیز حضور داوران استان در دوره‌های تا‌ی چی چوان کشور بصورت آنلاین از دیگر برنامه‌های اجرا شده این هیات در سال گذشته بوده است.

شیبک تصریح کرد: این هیات به عنوان یکی از هیات‌های فعال سیستان و بلوچستان پارسال اقدام به برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران و پیشکسوتان ورزش استان، توزیع کمک‌های مومنانه با کمک فدراسیون ووشو، برپایی همایش پیاده روی همگانی ویژه بانوان، برگزاری رقابت‌های قهرمانی تالو استان، بر پایی دومین دوره مسابقات ساحلی ووشو زاهدان، برگزاری همایش همگانی بانوان به مناسبت هفته تربیت بدنی زاهدان و همایش همگانی ووشو زابل و همچنین برگزاری همایش پیرامید در زاهدان و کارگاه آموزشی تغذیه کرده است.

اوگفت: برگزاری انواع کارگاه‌های آموزشی نظیر مبانی اخلاق در ورزش، مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر، کوراش بانوان با حضور کاپیتان تیم ملی زاهدان، روانشناسی ایرانشهر و اصول طراحی و زمانبندی تمرین زابل را ار دیگر اقدامات این هیات در سال گذشته برشمرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.