سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقیت انجمن‌های علمی دانشگاه مراغه در جشنواره حرکت

رئیس دانشگاه مراغه گفت:۲ انجمن علمی دانشگاه مراغه در سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،لطف الهی رئیس دانشگاه مراغه گفت: انجمن علمی دانشجویی مهندسی ژنتیک گیاهی دانشگاه  مراغه بخش نشریات دانشجویی در حوزه علوم کشاورزی با انتشار نشریه رویش مقام نخست جشنواره حرکت را کسب کرد.

لطف الهی افزود: انجمن علمی دانشجویی زبان انگلیسی هم با ساخت و تولید فیلم مستندی از آثار تاریخی شهر مراغه به زبان انگلیسی مقام دوم را در بخش محتوای دیجیتال در حوزه علوم انسانی کسب کرد.

او گفت: انجمن‌های علمی این دانشگاه در ۷ بخش در این جشنوراه شرکت کرده بودند.

 رئیس دانشگاه مراغه گفت: این جشنواره هر سال به میزبانی یکی از دانشگاه‌های کشور و با حضور و مشارکت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم برگزار می‌شود.

لطف الهی گفت: برای چهارمین بار این جشنوراره امسال با حضور گروه‌های دانشجویی از کشور روسیه، پاکستان، صربستان، آلبانی، هند، کامرون و پاکستان برگزار شد.

جشنواره بین المللی حرکت رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاورد‌های برتر علمی دانشجویان است و این جشنواره به صورت سالانه و با سیاست گذاری و برنامه ریزی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم همچنین با همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و حمایت و مشارکت نهاد‌های مختلف دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.