سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح آبرسانی به روستا‌های محروم هامون اجرا می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: طرح آبرسانی به روستا‌های محروم شهرستان هامون با کمک خیران و داوطلبان قزوینی از فروردین ماه عملیاتی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: با کمک مردم نوع دوست و بشر دوست قزوین و همچنین در ادامه طرح نذر آب ۳، تیمی متشکل از خیران با همکاری و همراهی هلال احمر، برای عملیاتی کردن طرح آبرسانی به صورت زیربنایی و پایدار در روستا‌های محروم شهرستان هامون استان سیستان و بلوچستان، روز چهارشنبه به این استان، اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: پس از تهیه و ارسال لوله‌های پلی اتیلن انشعاب سه روستای شهرستان هامون و آمادگی خیران قزوینی برای اجرای لوله گذاری روستا‌های مورد نظر، از اول فروردین ماه سال ۱۴۰۰ عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

آصفی عنوان کرد: تامین آب این روستا‌ها در استان سیستان و بلوچستان، علاوه بر رفع آلام این افراد از بروز بسیاری از مشکلات مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و معیشتی نیز در این مناطق جلوگیری خواهد کرد و باعث ارتقای سطح سلامت و بهداشت روستاییان و گسترش عدالت اجتماعی، خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.