سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت کرونا در خراسان جنوبی شکننده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از احتمال افزایش بیماری کرونا در هفته‌ی سوم فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: آمار مبتلایان به کرونا در استان با تلاش‌های کادر درمان، اعضاء ستاد ملی کرونا و مردم نسبت به چند ماه گذشته روند کاهشی داشته است.

او با اشاره به این که احتمال افزایش بیماران کرونایی در هفته‌ی سوم فروردین ماه زیاد است افزود: با همکاری مردم و رعایت فاصله گذاشتی می‌توان از روند افزایشی این بیماری جلوگیری کرد.

مهدی زاده اظهار کرد: تا روز گذشته ۴۳ هزار و ۴۸۹ آزمایش کرونا در استان انجام شد که از این تعداد جواب تست ۱۶هزار و ۲۲ مورد مثبت اعلام شد.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: تا کنون ۱۵ هزار و ۲۳۸ بیمار مبتلا به کرونا بهبودیافتند و یا در قرنطینه خانگی هستند.

او بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۳۲ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان ها‌ی استان پذیرش شدند که در همین مدت ۳۹ بیمار شامل ۶ بیمار کرونا مثبت از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

مهدی زاده ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید از فوت ناشی از کرونا در استان نداشتیم و آمار قربانیان این بیماری در خراسان جنوبی همان ۷۶۲نفر است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۹ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
کادر درمان خسته اند، تو رو خدا درکشون کنین و کرونا رو جدی بگیرین
ناشناس
۲۱:۲۹ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
اگه مردم رعایت کنن خوبه