سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام استاندار خراسان جنوبی برای آغاز سال جدید

استاندار خراسان جنوبی در پیامی نوروز ۱۴۰۰ و آغاز سال جدید را به مردم تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  پیام ملانوری استاندار خراسان جنوبی به شرح ذیل است:

سال ۱۳۹۹ با تمام سختی ها، تمام مشکلات و فراز و نشیب‌ها گذشت و علیرغم همه تحریم‌ها و تهدید‌ها و مشکلات فراوانی که در پیش رو داشت با ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت ملت بزرگ ایران و رهبری‌های حکیمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی به خوبی سپری شد.

سالی که جدای از همه مباحث کاری، شاهد شیوع کرونا هم بودیم در رابطه با مشارکت و همدلی مردم و زحمات و تلاش‌های تمام دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان، کرونا به خوبی مدیریت شد و هم اکنون فضای خوبی در کشور و استان حاکم است و امروز کشور جمهوری اسلامی ایران جدای از همه پیشرفت‌ها و اقتداری که در حوزه‌های مختلف کسب کرده، به عنوان کشوری ممتاز در مدیریت کرونا شناخته می‌شود.

در سالی که گذشت تلاش همه همکاران ما بود تا در مسیر انتظارات و توسعه استان گام‌های موثر در رابطه با ارتقاء محور‌های توسعه استان برداریم.


بیشتر بخوانید


گام‌های موثری در محور‌های توسعه اعم از کشاورزی، صنایع و معادن و گردشگری برداشته شد و توفیقات بزرگی در سال ۹۹ حاصل شد که این توفیقات این اقدامات و پیشرفت‌ها همه مرهون زحمات مدیران، کارکنان و تمام دست اندرکاران حوزه اجرا و همراهی اقشار و گروه‌های مختلف مردم و تاثیرگذار در استان، ائمه جمعه و جماعت، شورا‌های اسلامی شهر و روستا، اصناف، تولیدکنندگان، کارگران و معلمان، دانشگاهیان، دانش‌آموزان، دانشجویان و همه گروه‌های مختلف در کنار هم تلاش کردند تا توفیقات خوبی در مسیر توسعه استان خوب رقم بخورد.

چه خوب است که ایام پایانی سال و آغاز سال جدید با ایام مبارک و خجسته ماه شعبان و با اعیاد فرخنده شعبان همراه است و در روز‌های آغاز سال شاهد میلاد مبارک و خجسته منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر (عج) هستیم.

در سال جدید در راستای برنامه اجرایی استان جدای از تلاش همه همکاران برای توسعه پایدار و همه جانبه استان و تلاش برای ارتقاء خدمات در استان و بهره مندی مردم از امکانات بهتر در راستای فعال سازی محور‌های مختلف توسعه از جمله معادن، صنایع، گردشگری و بخش کشاورزی، یک اقدام اساسی و بزرگ سیاسی نیز در کشور و استان خراسان جنوبی شکل خواهد گرفت و آن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود.

با دعوت از ورود نخبگان جامعه و علاقه‌مندان به خدمت در کشور، امیدواریم شاهد حضور باشکوه و گسترده مردم انقلابی و فرهنگی خراسان جنوبی در روز اخذ رأی در پای صندوق‌های رأی باشیم.

تقاضای ما شناخت بیشتر از شرایط جامعه، انتخاب افراد اصلح و حضور و مشارکت جدی پای صندوق‌های رای است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: سال نو ، نوروز1400
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.