سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور ؛

تردد در جاده‌های کشور ۴۲ درصد افزایش یافته است

امانی با اشاره به آغاز مسافرت‌های نوروزی در ایام پایانی سال از افزایش ۴۲ درصدی تردد در جاده‌های کشور در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، امانی رییس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: در روز‌های پایانی سال به طور میانگین ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی کشور ثبت شده است.

رییس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای کشور با تاکید بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی بر اساس بخش نامه‌های ستاد ملی کرونا عنوان کرد: در حال حاضر صدور بلیط مسافران از طریق سامانه وزارت بهداشت و پس از تایید سلامت صادر می‌شود

 امانی با تاکید بر اینکه رانندگان اتوبوس‌ها موظف هستند با ۵۰ درصد مسافر گیری کنند افزود:مردم درصورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند آن را به سامانه ۱۴۱ شکایت خود را اعلام کنند.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور با اشاره به استقرار کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات در پایانه‌های کشور گفت: در مورد تخلفات ثبت شده در پایانه‌ها ۵ هزار ۷۰۰ فقره پرونده تخلف تشکیل شده که منجر به که لغو سرویس، تعلیق راننده، یا برخورد با شرکت حمل و نقل شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.