سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام اولویت های مهم کاری کهگیلویه و بویراحمد در سال جدید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه اولویت مهم کاری استان در سال جدید شامل بازسازی شهر زلزله زده سی سخت، مدیریت بیماری کرونا و برگزاری انتخابات است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه اولویت مهم کاری استان در سال جدید شامل بازسازی شهر زلزله زده سی سخت، مدیریت بیماری کرونا و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا است.
 
کلانتری افزود: همگان در زلزله شهر سی سخت با تمامی وجود پای کار بوده و تلاش، اقدام، فعالیت و خدمات رسانی کردند.

او بیان کرد: همان لحظات اولیه وقوع زلزله در شهر سی سخت مسئولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد وارد میدان شده و این موضوع کمتر از ۷۲ ساعت در هیأت دولت مطرح و چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز مصوب شد که شامل تسهیلات ارزان قیمت و کمک بلاعوض است.
 
استاندار استان گفت: به دلیل اهمیت حضور در شهر زلزله زده سی سخت نتوانستم در نشست شورای اداری استان که دوم اسفندماه ۱۳۹۹ و با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در یاسوج برگزار شد، شرکت کنم.
 
کلانتری افزود: آیت الله رئیسی، فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده در شهر زلزله زده سی سخت را تحسین و اعلام رضایت کردند، اما برخی‌ها ناراضی هستند.

او بیان کرد: روز گذشته سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سفیر و نماینده رهبر معظم انقلاب به کهگیلویه و بویراحمد سفر و اعلام کردند که مسؤولان اجرایی این استان در زلزله شهر سی سخت پای کار بودند.
 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری از مطالب و صحبت‌ها را سه ماه آینده بیان کرده و به اطلاع مردم و مسئولان اجرایی استان رسانده می‌شود.
 
کلانتری بیان کرد: انتظار می‌رود که بیش از پیش از توان نیرو‌های انسانی کهگیلویه و بویراحمد در عرصه مدیریت ملی استفاده و قدر آن‌ها دانسته شود.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.