سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

مسابقه عکاسی «تحویل سال نو با شهدا» برگزار می‌شود

همزمان با نوروز سال ۱۴۰۰، مسابقه عکاسی «تحویل سال نو با شهدا» در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه در نوروز ۱۴۰۰ به خاطر شیوع ویروس کرونا امکان حضور و اجتماع در گلزار‌های شهدا نیست، گفت: به همین دلیل، مسابقه عکاسی «تحویل سال نو با شهدا» برگزار می‌شود.

حقایق پورافزود: در این مسابقه مردم شهیدپرور قزوین به ویژه خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر می توانند به پاس دلاورمردی‌ها و حماسه‌های ماندگار شهدا، سفره‌های هفت سین خود را مزین به تصاویر و آثار شهدا  و عکسی از آن را به صورت فایل برای به شماره واتساپ ۰۹۰۵۸۸۳۱۴۰۷ ارسال ‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با اشاره به مشخصات عکس ارسالی، گفت: علاقه‌مندان تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا اقدام به تهیه و ارسال عکس مربوطه به همراه نام و نام‌خانوادگی، نسبت ایثارگری (در صورت وجود)، کد ملی، نام شهرستان و شماره تماس خود کنند.

وی اضافه کرد: به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان (عج) و جشن نیمه شعبان، به ۱۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز دو میلیون ریالی اهدا خواهد شد و همچنین تصاویر برتر برای استفاده علاقه‌مندان در وب‌سایت ایثار و نوید شاهد قزوین بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.