سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیبی: شرایط سختی را به خاطر تراکتور به جان خریدم/ در صورت ارتباط با دلال فوتبال را کنار می‌گذارم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره شرایط خود در این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتور  اظهار کرد: سال جدید را به همه مردم ایران، به خصوص  هواداران تراکتور تبریک می‌گویم و امیدوارم ۱۴۰۰، سالی همراه با شادی و نشاط برای مردم باشد.

او با بیان اینکه می‌خواهم نکاتی را با هواداران در میان بگذارم که حرف دلم است، افزود: من تنها مربی لیگ برتر در این فصل هستم که بدون حاشیه کارم را انجام دادم و آرام‌ترین مربی نیم‌فصل اول لقب گرفتم. در تیم آلومینیوم نتایج خوبی گرفتیم.

سرمربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: من از یکی از تیم‌های پایتخت پیشنهاد داشتم، اما به آن‌ها گفتم «اگر به اینجا بیایم، هیچ‌وقت نمی‌توانم پایم را به تبریز بگذارم.» زمانی که پیشنهاد تراکتور را دریافت کردم، تصمیم به جدایی از آلومینیوم گرفتم. نام تراکتور در میان بود و من تمام شرایط سخت موجود را به جان خریدم.

با یک بازیکن بی کیفیت قرارداد  ۲ میلیارد تومانی بستند

 خطیبی ادامه داد: می‌دانستم که تراکتور در ابتدای فصل خوب بسته نشده است. به آن سرمربی که در ابتدای فصل در تراکتور بود، گفتم «بازیکنانی که در لیست مازاد ما هستند توسط شما به تبریز آمدند و آن‌ها را با بازیکنان آلومینیوم معاوضه کنیم» که آن مربی قبول نکرد، چون می‌دانست  آن بازیکنان چه کیفیتی دارند. با یک بازیکن قرارداد ۲ میلیارد تومانی بستند. تیم دسته یکی هم این بازیکن را نمی‌خواهد.

بازیکنان ما با ترس وارد زمین مسابقه می شوند 

سرمربی تیم تراکتور تصریح کرد: با بازیکنی به توافق رسیدیم. او به ما پیغام داد که «دوست داشتم به تراکتور بیایم، اما جو موجود آرامش بازیکن را می‌گیرد و هواداران بعد از نمایش ضعیف در یک بازی، به بازیکن فشار زیادی می‌آورند». من این حرف را قبول دارم و می‌بینم که برخی از بازیکنان ما هم استرس دارند و با ترس وارد زمین می‌شوند. من بازیکنان و هواداران را درک می‌کنم.

تراکتور بدون یکدلی هیچ وقت به آرامش نمی رسد 

خطیبی افزود: هواداران‌ تیم‌هایی یکدل هستند، موفق می شوند. تیمی که در سال‌های اخیر قهرمان لیگ برتر شده، هوادارانش همیشه از آن حمایت کرده اند. هواداران سپاهان هم همواره پشت تیم‌شان هستند. باید در شرایط سخت از تیم حمایت شود و اگر یکدلی نباشد، تراکتور هیچ‌وقت به آرامش نمی‌رسد.

ما به دنبال ساختار سازی هستیم 

سرمربی تیم تراکتور درباره برنامه‌های خود برای فصل آینده، گفت: زمانی که به تبریز آمدم، به مدیران باشگاه اعلام کردم که به دنبال بازسازی تراکتور هستم و باید به فکر سال آینده باشیم. با ۳، ۴ بازیکن برای فصل آینده قرارداد بستیم. به دنبال ساختار سازی در فصل آینده هستیم.

 خطیبی درباره دیدار تراکتور مقابل سپاهان بیان کرد: قبول دارم در نیمه نخست دیدار تراکتور مقابل سپاهان عملکرد خوبی نداشتیم. بعد از بازی به بازیکنان گفتم که اینجا نباید برای شما تفریحگاه باشد و باید احساس مسئولیت کنید.

مگر زنوزی در زمین فوتبال بازی می کند؟ 

او افزود: زمانی که تیم شکست می‌خورد، برخی صفحات هواداری خواستار اخراج مدیرعامل می شوند، برخی دیگر می‌گویند زنوزی مشکل  تراکتور  است، برخی دیگر یک بازیکن را عامل شکست می‌دانند و برخی هم به تاکتیک تیم ایراد می‌گیرند. از زمانی که من به تراکتور آمدم،   زنوزی تمام بستر‌ها را فراهم و با بازیکنان جدیدمان هم قرارداد امضاء کرد. مگر  زنوزی در زمین فوتبال بازی می‌کند؟ او به‌ خوبی از تیم حمایت کرده‌ است. من به کسی اجازه دخالت در تیم را نمی‌دهم.

برخی از افراد به دنبال ایجاد حاشیه برای تراکتور هستند

سرمربی تیم تراکتور در واکنش به شایعات موجود مبنی بر حضور برخی از افراد در این تیم، گفت: اگر روزی دیدید من با یک دلال ارتباط دارم فوتبال را کنار می‌گذارم. من به طور شخصی با بازیکنانی که به تراکتور می‌آیند، صحبت می‌کنم. ممکن است برخی شیطنت‌هایی وجود داشته باشد و برخی‌ها به دنبال بردن تراکتور به حاشیه باشند، اما مطمئن باشید من اجازه نمی‌دهم چنین اتفاقی رخ دهد.

او در پایان خاطر نشان کرد: تا پایان فصل ممکن است نتایج مختلفی رقم بخورد، اما قول می‌دهم اگر یکدل باشیم و بازیکنان بدون استرس به میدان بروند، سربلند خواهیم شد. بازیکنان ما دوست دارند هواداران را شاد کنند. اگر حتی سرم هم برود، مطمئن باشید که برای سربلندی تراکتور سنگ تمام خواهم گذاشت. آرزوی من این است که سال ۱۴۰۰ همه سربلند باشیم و روز‌های خوبی را ببینیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.