سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال ۳۷۶ حادثه در کردستان روی داد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: امسال ۳۷۶ حادثه در استان کردستان روی داد که بیشترین آن مربوط به حوادث جاده‌ای با ۲۸۴ مورد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: از این ۳۷۶ حادثه، هشت مورد آتش سوزی جنگل و مراتع، ۱۸ مورد برف و کولاک، یک مورد خدمات مناسبتی، ۱۰ مورد خدمات حضوری، یک مورد دریایی و ساحلی، یک مورد رعد و برق، ۶ حادثه ریزش آوار، سیل و آبگرفتگی یک مورد، حوادث شهری ۱۸ و کوهستان نیز ۲۸ مورد بود.

اوکل حادثه دیدگان در اتفاقات امسال را ۲ هزار و ۳۲۸ نفر اعلام کرد و افزود: ۶ نفر در آتش سوزی جنگل و مراتع، ۲۷ نفر در حوادث شهری، یک هزار و ۲۷۴ نفر در برف و کولاک، ۳۷ نفر در کوهستان، ۹۵۱ نفر در حوادث جاده‌ای، حوادث شهری ۲۷ نفر، دریایی ساحلی و رعد و برق هر کدام یک نفر و ریزش آوار ۲۱ نفر حادثه دیدند و ۱۰ نفر از خدمات حضوری بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه ۱۹۹ نفر توسط عوامل و نیروهای امدادی این جمعیت در استان نجات یافتند، ادامه داد: ۱۵۳ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۴۶ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

جلالی افراد اسکان یافته در حوادث امسال(برف و کولاک) را ۵۴ نفر عنوان کرد و بیان کرد: یک هزار و ۳۱۷ نیرو در قالب ۲۲۱ تیم، به حوادث مختلف اعزام شدند و ۷۷ مورد عملیات رهاسازی نیز انجام شد.

او با اشاره به اینکه زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای از میانگین زمان وقوع تا اطلاع به جمعیت ۵۰ ثانیه و ۵۶ صدم ثانیه بوده است، گفت: میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای هم ۱۲ دقیقه و ۲۳ ثانیه بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.