سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح گلگشت نوروزی در جایگاه‌های سوخت غرب مازندران

طرح گلگشت نوروزی با هدف نظارت بر عرضه مطلوب و کنترل کیفیت سوخت جایگاه‌های منطقه غرب مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تورج امانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس با بیان آغاز طرح گلگشت نوروزی در جایگاه‌های سوخت غرب مازندران،گفت: هر سال و در آستانه ورود به سال جدید، مجاری عرضه سوخت غرب مازندران با هدف اطمینان از آمادگی تاسیسات و تجهیزات آن‌ها در بویژه در تعطیلات نوروزی پایش وکنترل می‌شوند تا سوخت رسانی با روندی مطلوبتر انجام شود.

او افزود:امسال نیز گروه‌های پایشگر و کنترل کننده جایگاه‌های سوخت منطقه، این مهم را در دستور کارقرار دادند و تا پایان تعطیلات مجاری عرضه را از جنبه‌های مختلف ارزیابی خواهند کرد.

امانی گفت: یکی از آزمون‌های این بازدید‌های ادواری بررسی وجود آب و سایر مایعات در بنزین است ضمن اینکه بنزین عرضه شده از لحاظ کیفیت و کمیت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او افزود:کنترل سامانه هوشمند سوخت و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی وجه سوخت یکی دیگر از آزمون‌های انجام شده در این بازدید‌ها می‌باشد

امانی گفت: در صورت وجود نقص یا کاستی در هر یک از موارد ذکر شده یا احتمال دارا نبودن شرایط مناسب جایگاه، بازرسان با اخطار قبلی اقدام به تعطیلی جایگاه می‌کنند و تا رفع نقص، جایگاه امکان ادامه فعالیت نخواهد داشت.

او افزود: در این طرح که مرحله نخست آن (بازرسی) از ابتدای اسفند آغاز شده و تا پایان روز ۱۷ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت تیم‌های نوروزی گلگشت با مراجعه به جایگاهها، وضع و نظافت ظاهری جایگاه، نمازخانه، محوطه سازی، نصب تابلو‌های تبلیغاتی با محتوای آموزشی مصرف بهنیه سوخت و توصیه‌های ایمنی وهشدار دهنده، فعال بودن سرویس‌های بهداشتی، همچنین برخورد کارکنان جایگاه‌ها با مراجعان در هنگام سوختگیری مورد پایش وارزیابی گروه‌های پایشگر قرار می‌گیرد.

امانی گفت:با توجه به نشست‌های برگزارشده با جایگاهداران درمقاطع زمانی مختلف، بویژه درآستانه سال نو، ۵۸ باب جایگاه سوخت منطقه غرب مازندران، آماده شده اند تا سوخت رسانی در روز‌های پایانی سال و تعطیلات نوروزی را به نحوی مطلوب انجام دهند.

او افزود:تمام عوامل توزیع اعم از جایگاه داران، متصدیان جایگاه و کارکنان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه چالوس در آماده باش کامل به سر می‌برند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: این بازدید‌ها ادواری است و در طول سال اجرا می‌شود، اما به طور ویژه در نوروز طرح گلگشت به اجرا گذاشته شده است.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.