سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرمان:

با بصیرت دولتی کارآمد انتخاب کنید

حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی گفت:مهم‌ترین ماموریت تاریخی ما در سال ۱۴۰۰ انتخابات است باید بصیرت به خرج دهیم تا دولتی کارآمد انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آخرین نماز جمعه سال ۱۳۹۹کرمان به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان برگزار شد.

او در خطبه های  نماز جمعه کرمان با اشاره به اینکه به این دنیا نباید دل ببندیم گفت:انسان بخش قابل توجهی از اسرار هستی است و در خلقت انسان آیه و نشانه های فراوانی وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اعلام اینکه خداوند نعمت بیان را به انسان داده است افزود:سخن گفتن یکی از علائم خلقت است که با صوت می‌توان، محبت، جنگ، دشمنی را انتقال داد.

امام جمعه کرمان  با اشاره به اعیاد شعبانیه و تبریک این ایام و سال جدید گفت:درحالی وارد سال جدید می‌شویم که دو مسئله مهم پیش رو است مسئله اول این است که آمریکایی‌ها دشمنی‌های خود را آشکار اعلام می‌کنند و سند آوردند و ایران اسلامی را دشمن آشکار خود می‌دانند ،این سند بخشی از درنده خویی آمریکا را نشان می دهد.

او با اعلام اینکه نباید در برابر آنها از ادامه مقاومت خود سست شویم بیان کرد:آن‌ها اسراییل را خط قرمز خود می‌دانند و هرجا به ضررشان باشند می گویند باید مذاکره کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت:اما مسئله دوم ،مهم‌ترین ماموریت تاریخی ما در سال جدید انتخابات است و باید بصیرت به خرج دهیم نیازبه دولتی کارآمد داریم تا در بحث معیشت مردم بهترین مدیریت‌ها را انجام دهد،باید انتخاب اصلح داشته باشیم و گول جوسازی‌ها را نخوریم.

امام جمعه کرمان با اعلام اینکه مواظب توطئه‌ها باشید زیرا دشمن دوست دارد جناح‌ها را به جان هم بیندازد افزود: دشمنان سعی دارند تا کشور را به آشوب بکشد و فضا را غبار آلود کنند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.