سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام مطرح کرد؛

افزایش ۶۶ درصدی کشفیات انواع سرقت در ایلام

سردار القاصی مهر از افزایش ۶۶ درصدی کشفیات انواع سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ، گفت: از اقدامات صورت گرفته در سال ۹۹، افزایش ۴۷ درصدی کشفیات سرقت محتویات داخل خودرو و افزایش ۶۶ درصدی کشفیات انواع سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

او از افزایش ۵۳ درصدی کشفیات سرقت اماکن دولتی از ابتدای فروردین ماه امسال تاکنون، نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: این عملکرد چشمگیر نتیجه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های هدفمند پلیس در استان ایلام بوده است .

او ادامه داد: نیروی انتظامی با اقتدار، مسئولیت خطیر خود را انجام می‌دهد و لازم است که تمامی نهاد‌ها و آحاد شهروندان همگام و در کنار پلیس نقش اساسی خود را در راستای ایجاد امنیت ایفا کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: هر نهاد و ارگان در حوزه خود و در زمینه پیشگیری از جرم باید اهتمام و اقدام نماید و رویکرد اصلی ما در این راه پیشگیری از جرم است و باید بیشتر تلاش شود.

او مطرح کرد: با رعایت نکات ایمنی و رها نکردن منازل و دقت در نگهداری اموال و تجهیزات، وقوع جرائم سرقت به نحو قابل ملاحظه‌ای، کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.