سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزدی: داور با تیم قرمز مهربان بود/ اشتباهات فردی در باخت ما تاثیرگذار بود

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: اشتباهات فردی و مهربان بودن داور با پرسپولیسی‌ها، باعث شد بازی را ببازیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در چارچوب بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر، در نشست خبری اظهار داشت: به ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. می‌دانستیم که بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم و روی اشتباهات فردی، دومین موقعیت گل را به تیم حریف دادیم. می‌دانستیم پرسپولیس بر بازی تسلط بیشتری خواهد داشت. این تیم از نیم فصل اول در فاز دفاعی عملکرد خوبی داشت و این موضوع باعث باخت ما شد. در بخش حمله توانایی داشتیم، اما موفق نبودیم. اشتباهات فردی کار دست ما داد و باعث شد بازی را ببازیم.

یزدی در ادامه گفت: ما آخرین بازی خودمان در سال ۹۹ را واگذار کردیم و با شکست به کارمان پایان دادیم و این موضوع ناراحت کننده است. ما می‌دانستیم که مقابل تیم خوبی بازی داریم که از نظر کادرفنی و بازیکن شرایط خوبی دارد. از هواداران خوب‌مان که این باخت باعث ناراحتی آن‌ها شد، عذرخواهی می‌کنیم و به آن‌ها قول می‌دهیم که تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم تا در سال پیش رو نمایش بهتری ارائه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با انتقاد از عملکرد داوری عنوان کرد: ما روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم.   البته این که داور با حریف مهربان بود نیز در نتیجه بازی تاثیر داشت. نمی‌دانم چرا داور باید با تیم قرمز مهربان باشد. مگر چه تفاوتی میان ما و پرسپولیس وجود دارد؟ اگر چه قطعا تفاوت‌هایی وجود دارد و این تفاوت‌ها همین جا خودش را نشان می‌دهد. این مهربانی‌ها گاهی اوقات به ضرر تیم‌هایی مانند نفت مسجد سلیمان می‌شود.


بیشتر بخوانید


او در پایان گفت: سال جدید را به همه مردم عزیز ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم در سال جدید سلامت باشند و ویروس کرونا از دنیا ریشه کن شود و ایرانی شاد و سربلند داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.