سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکوری: امیدوارم هر چه زودتر تاریخ برگزاری سوپرجام مشخص شود

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که آخرین بازی سال را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم. جا دارد از کادرفنی، بازیکنان و هواداران تشکر کنیم چرا که سال سخت و پر فشاری را پشت سر گذاشتند.

او ادامه داد: با وجود پرونده‌های مالی مانند پرونده بودیمیر و برانکو خوشحالیم که پایان سال را با صدرنشینی به پایان رساندیم. تیم ما در چهار جام مدعی است و امیدوارم هر چه سریعتر تاریخ سوپرجام نیز مشخص شود. به امید خدا در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

شکوری درباره میزبانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر ما بخواهیم در آسیا حضور موفقی داشته باشیم باید زیر ساخت‌های خود را تقویت کنیم و اینکه همه چیز را گردن نهاد‌های خارجی بیاندازیم فرار رو به جلو است.

او ادامه داد:کشور‌های درجه ۲ و ۳ آسیا مانند هند و میانمار در حال پیشرفت هستند و ما هم باید به دنبال تقویت زیر ساخت‌های خودمان باشیم تا بهانه‌ای به دست رقبا در آسیا ندهیم. فکر می‌کنم می‌توانستیم میزبان باشیم چرا که استادیوم آزادی ورزشگاهی است که خیلی از کشور‌ها آرزوی آن را دارند.

شکوری درباره جریمه باشگاه پرسپولیس به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی عنوان کرد: تیم ما در ورزشگاه آزادی میزبان است.تنها ۶ نفر را می‌توانیم همراه خود وارد استادیوم کنیم و اینکه به چه دلیل تیم ما را جریمه کرده اند برای ما هم جای سوال دارد و این موضوع را حتما پیگیری خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
نگران نباش با اسنپ براتون می فرستند. باشگاه باشید تحویل بگیرید.