سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستفروشان در محله بنی‌هاشم بساط می کنند

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرمان از راه‌اندازی بازارچه محلی دستفروشان در ابتدای ورودی محله بنی‌هاشم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمود ایرانمنش، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مشاغل به‌ویژه کسب‌وکار‌های خُرد، ازجمله فروش صنایع‌دستی و آثار هنری وغیره با رکود مواجه شده‌اند، گفت: به‌منظور حمایت از این گروه، سعی کردیم با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، بازارچه فروش محصولات و کسب‌وکار‌های خانگی را راه‌اندازی کنیم.

او هدف از راه‌اندازی بازارچه در ورودی محله بنی‌هاشم را ساماندهی دستفروشان یا همان بساط‌گران بیان کرد و افزود: این اقدام با همکاری شورای اجتماعی محله بنی‌هاشم انجام گرفته است.

ایرانمنش تصریح کرد: ساکنان محله می‌توانند محصولات خانگی را در این بازارچه به‌فروش برسانند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان از توزیع میوه تنظیم بازار شب عید در این بازارچه خبر داد و بیان کرد: با این اقدام، وانت‌بار‌هایی که قبل از این برای فروش میوه موجب سدمعبر و ایجاد ترافیک در محله می‌شدند نیز، ساماندهی شدند.

او مساحت این بازارچه را حدود ۵۰۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: این بازارچه در ابتدای خیابان امام سجاد (ع)، ابتدای ورودی محله بنی‌هاشم و در مسیر جاده کوهپایه قرار دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.