سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست فرماندار؛

به گناوه سفر نکنید

فرماندار گناوه از هموطنان خواست به این شهرستان سفر نکنند زیرا اجازه ورود به غیربومی‌ها نمی‌دهند و هیچ گونه خدمات رفاهی و اقامتی هم به مسافران ارائه نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو فرماندار گناوه در جلسه ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان بیان کرد: با توجه به رنگ بندی جدیدی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده شهرستان گناوه از وضعیت زرد به نارنجی تغییر پیدا کرده  است که این موضوع نشان از افزایش تعداد بیماران بستری‌ در بیمارستان است که بسیار نگران کننده است.

او ادامه داد: با توجه به تغییر شرایط شهرستان از لحاظ شیوع کرونا تصمیماتی گرفته شد؛ از جمله تعطیلی گروه‌های سه و چهار شغلی و همچنین تشدید نظارت‌ها بر صنوف دیگر و مهم‌تر از همه کنترل راه‌های ورودی و خروجی‌ شهرستان که نیروی انتظامی بر این مسیرها نظارت دارد و اجازه ورود خودروهای شخصی غیربومی را نمی‌دهد.

فرماندار گناوه از هموطنان خواست از سفر به این شهرستان بپرهیزند زیرا از ورود آن‌ها به شهرستان با جدیت جلوگیری می‌شود و  هیچ‌گونه خدمات رفاهی و اقامتی به آن‌ها داده نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


مهرجو عنوان کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان و شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد که در همسایگی شهرستان گناوه هستند وضعیت قرمز کرونایی دارند احتمال اینکه اگر اصول بهداشتی را رعایت نکنیم وضعیت گناوه هم تغییر کند وجود دارد که در آن صورت، مجبوریم محدویت‌های بیشتری را اعمال کنیم. 

او گفت: بنابراین از مردم می‌خواهیم که از دورهمی و مسافرت‌های غیر ضروری بپرهیزند.

فرماندار گناوه تاکید کرد: بیمارستان و نیروهای درمان جوابگوی تعداد زیاد بیماران کرونایی نخواهند بود بر همین اساس، از مردم می‌خواهیم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای قطع زنجیره این ویروس به ستاد مبارزه با کرونای شهرستان کمک کنند.

مهرجو با قدردانی از مردم شهرستان گناوه برای همکاری با ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، از آنان درخواست کرد در تعطیلات نوروزی نیز این همکاری را ادامه دهند تا هر چه زودتر زنجیره این ویروس قطع شود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.