سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت ۹۴ واحد تولیدی استان قزوین به چرخه تولید

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: در استان علی رغم مشکلات اقتصادی ۹۴ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشتند که اقدامی قابل قبول محسوب می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عیسی قبادی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین در نشست خبری با بیان اینکه در استان علی رغم مشکلات ۹۴ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشتند ، گفت: سالی که گذشت از نظر اقتصادی سالی بسیار سخت بود، اما سال را با همت دولت و مردم با آرامش به پایان رساندیم.

وی افزود: در استان قزوین که یکی از استان‌های مهم کشور در حوزه اقتصادی و صنعت است مهم‌ترین فاکتور‌هایی که ملاک عمل و مورد توجه قرار گرفت حفظ وضع موجود و مدیریت آن بود.

معاون اقتصادی استاندار قزوین تصریح کرد: نگاه به آینده و برنامه ریزی برای آن نیز برای مدیران ارشد استان مورد توجه بود، اما اولویت حفظ وضع موجود بود.

وی مهم‌ترین چالش استان را مشکلات ارزی دانست و عنوان کرد: ابتکار عمل استان در این حوزه در کشور نیز بی نظیر بود و واحد‌های تولیدی را از بن‌بست خارج کرد و باعث شد با همراهی مدیران هر سه قوه در استان همه کالا‌هایی که در گمرک رسوب کرده بود، از گمرک ترخیص شوند.

قبادی چالش بعدی استان را موضوع بازار و کنترل آن دانست و عنوان کرد: اولویت ما تأمین کالای اساسی مردم بود و توانستیم با سیاست‌های بخشی در کنار سیاست‌های ملی چالش‌ها را پشت سر بگذرانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین بیان کرد: ۶۲ هزار و ۳۶۰ تن تولید گوشت مرغ را در استان داشتیم که بخشی از آن نیز به آستان‌های همجوار ارسال شد.

قبادی یادآور شد: بیش از ۹۴ درصد گندم استان را به صورت توافقی خریداری کردیم و ضمن اینکه نیاز استان تا به امروز تأمین شده تا کنون بیش از صدهزار تن گندم را نیز در اختیار کشور قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.