سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لوح وتندیس زرین نوآوری محصول برتر ایرانی به کویرتایر تعلق گرفت

در پنجمین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی دو لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی در سال 99 به شرکت کویرتایر تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در جشنواره ملی نوآوری و محصول برتر ایرانی که ۱۳ اسفند ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، لوح و گواهینامه مربوطه به سید محمدحسین زینلی مدیرعامل شرکت اهدا شد.

مدیرعامل شرکت کویرتایر در حاشیه این جشنواره  گفت:  با ارزیابی‌های صورت گرفته شرکت کویر تایر به خاطر طراحی وتولید رینگ 19 اینچ برای خودروهای SUV  وطراحی سامانه فروش آنلاین تایرمستحق دریافت لوح زرین شناخته شد.

 زینلی اظهارکرد: کویرتایر به‌عنوان نخستین تولیدکننده تایر خودروهای شاسی‌بلند در ایران شناخته می‌شود و در یک‌سال اخیر تایرهای تولیدی این کارخانه روی خودروهای شاسی‌بلند استفاده شده و توانسته است جای خالی محصولات خارجی را برای شاسی ‌بلند سوارها پرکند.

او تاکید کرد: آنچه به دست آمده حاصل طراحی و ساخت خاص‌ترین سایز تایرهای شاسی‌بلند در ایران بوده که مطمئن هستم با اراده متخصص های کویرتایر روند تولیدات نوآورانه در این شرکت ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل کویرتایر بیان کرد: این شرکت در راستای ایجاد فرصت برابر و عادلانه برای عموم مردم جهت خرید تایر با قیمت مصوب دولتی و حذف واسطه اولین سامانه فروش انلاین تایر در کشور را راه اندازی کرده است.

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نبض بازار ، کویر تایر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.