سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصناف مهاباد بیش از ۶ میلیارد ریال جریمه شدند

مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: اصناف متخلف مهابادی محکوم به پرداخت بیش از ۶ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

یوسف شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در طول سال جاری، اصناف متخلف با تشکیل ۹۸۵ فقره پرونده تعزیراتی محکوم به بیش از ۶ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

شریف زاده با اعلام اینکه در این مدت ۱۱ هزار و ۶۴۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده، افزود: گران فروشی، درج نکردن قیمت، کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن نکات بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا از جمله مهم‌ترین تخلفات صورت گرفته طی سال جاری بوده است.

این مقام مسئول اذعان کرد: همچنین امسال ۵۸۳ مورد شکایت از واحد‌های مختلف صنفی به صورت حضوری و تلفنی گزارش و بررسی شده است.

مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد تصریح کرد: تمام اقلام موجود در بازار طبق فاکتور‌های خرید بازرسی و هرگونه تخلف در اسرع وقت به تعزیرات حکومتی گزارش می‌شود.

او تاکید کرد: شهروندان در خصوص مشاهده گران فروشی، کم فروشی و یا طرح شکایت از طریق شماره ۱۲۴ و تلفن ثابت ۴۲۲۲۹۹۷۴ آن را گزارش دهند.

شهرستان ۲۴۱ هزار نفری مهاباد دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است؛ اصناف بزرگترین بخش اقتصادی این شهرستان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.