سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر پروژه رامین:

توسعه میدان نفتی رامین در گروی شتاب بخشی است

حویزاوی گفت: توسعه میدان نفتی رامین با شتاب بخشی در اجرا و ارائه کار کیفی میسر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در نشست مشترک دست اندرکاران شرکت‌های ملی حفاری ایران و نفت و گاز پرشیا در اجرای پروژه طرح توسعه میدان نفتی رامین، شتاب بخشی در اجرا و ارائه کارکیفی مورد تاکید قرار گرفت.

عبدالامیر حویزاوی مدیر پروژه رامین در شرکت نفت و گاز پرشیا با اشاره به توانمندی‌های فنی و تخصصی شرکت ملی حفاری گفت: انتظار می‌رود با هم افزایی و همکاری خوبی که میان ۲ شرکت وجود دارد و تامین کالا و مواد و نیاز‌های مرتبط، این پروژه در زمان برنامه شده به اتمام و تحویل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب شود.

آقاجری رئیس اجرایی عملیات حفاری پروژه رامین در شرکت ملی حفاری ایران نیز تعامل میان دو شرکت را به منظور شتاب بخشیدن به اجرای پروژه موثر و مهم دانست و بیان داشت: در نتیجه این همکاری و همیاری مقدمات کار فراهم و پروژه با آغاز حفاری نخستین حلقه چاه از مجموع هشت حلقه وارد فاز اجرایی شد.

محمد زند رئیس منطقه عملیاتی ملی حفاری به تجربیات متخصصان این شرکت در حفر چاه‌های اکتشافی و کار در میدان رامین اشاره و اظهار کرد: این شرکت به خوبی حفاری در این موقعیت را راهبری و اجرا می‌کند.

حاجت پور رئیس دستگاه حفاری ۳۵ فتح بیان داشت: در اجرای پروژه طرح توسعه میدان نفتی رامین در شمال کلان شهر اهواز در استان خوزستان دکل حفاری سنگین ۳۵ که از دکل‌های روز آمد شرکت بوده و مجهز به تجهیزات گرداننده فوقانی و مدیریت پسماند است، پس از ترخیص از میدان‌های آذر و نفت شهر در میدان رامین استقرار و شروع به کار کرده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.