سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست‌اندرکاران تدوین سند فعالیت‌های قرآنی بوشهر تجلیل شدند

دست‌اندرکاران تدوین سند اجرایی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی مؤثر در تدوین سند چشم‌انداز ۲۰ ساله فعالیت‌های قرآنی استان، تولید این سند بالادستی استان را نتیجه زحمات فعالان قرآنی استان عنوان کرد.

او ادامه داد: بعد از تلاش‌ها و پیگیری‌های جدی فعالان قرآنی، شاهد ارائه سند اجرایی فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر استان در برش سال ۱۴۰۰ و در پنج سال دوم سند یعنی ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۴ هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: تدوین این سند محصول ۵۳۰ نفرساعت کار پژوهشی و مباحثات کارگروهی است و زمینه‌ای برای معرفی استان بوشهر به‌عنوان پایتخت قرآنی کشور محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید


طاهری با اشاره به ظرفیت‌های استان بوشهر در حوزه قرآنی بیان کرد: وجود روستای قرآنی چارک به‌عنوان اولین روستای قرآنی کشور، سابقه‌ قرآنی با عظمت، حضور استادان برتر و کسانی که در مسابقات متعدد قرآنی رتبه‌های برتر ملی و بین‌المللی کسب کرده‌اند، سرمایه‌های استان در حوزه‌ قرآنی محسوب می‌شوند.

او تأکید کرد: فعالیت بر اساس سند چشم‌انداز قرآنی باعث جهت‌دهی سیاست‌ها و برنامه‌های کلان استان می‌شود که این مهم، اتفاقی جدید و ارزشمند است.

در ادامه این برنامه رضا نجفی، استاد قرآنی استان بوشهر، تدوین این سند را نویدبخش حرکت‌های آینده‌ساز در عرصه قرآنی دانست و افزود: تدوین سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان نتیجه همت و فعالیت تیمی متشکل از ۳۰ نفر از اساتید قرآنی و فعالان دانشگاهی استان و چند نفر از متخصصین عرصه ملی است.

در بخش دیگری از این مراسم عبدالرضا عبدالله‌زاده، پیشکسوت قرآنی استان بوشهر در سخنانی بر لزوم توجه و اهتمام بیشتر متولیان امر برای معلم‌پروری در عرصه‌ قرآنی تأکید کرد.

در این مراسم از فعالان قرآنی مؤثر در تدوین سند قرآنی استان با اهداء لوح، تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.