سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان نخستین جشنواره نوروزی خوانی جاجرم

نخستین جشنواره نوروزی خوانی جاجرم با معرفی گروه‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اصغر شکوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم گفت:مراسم اختتامیه اولین جشنواره نوروزی خوانی جاجرم به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و از گروه‌های برتر تقدیر بعمل آمد.

شکوری افزود: در این جشنواره هشت گروه شرکت کردند که گروه نارین به سرپرستی محمدکاظم نظم آرا با اثر هنری" سه بعلاوه نیم" بیشترین آرای مردمی را به خود اختصاص داد و گروه هم خوانی رجائیان به سرپرستی رسول رجائیان، گروه هم خوانی ذوالفقاری به سرپرستی سامان ذوالفقاری و گروه هم خوانی مقصودی به سرپرستی خانم مقصودی به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را از بین آرای مردمی کسب کردند.


بیشتر بخوانید


او گفت: جشنواره نوروزی خوانی با هدف آشنائی شهروندان با سنت‌ها و آئین‌های دیرین شهر جاجرم، کشف و حمایت از استعداد‌های برتر و به صورت مجازی برگزار شد که پانزده هزار بازدید از آثار منتشر شده توسط مخاطبان انجام گرفت.

گفتنی است این جشنواره با همکاری معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم، انجمن موسیقی، شهرداری و مجتمع آلومینای جاجرم برگزار شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.