سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نحوه ثبت نام در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی فارس

دانش آموزان پایه نهم مجاز به ثبت نام در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: ملاک شرکت در این آزمون ورودی کسب معدل حداقل ١٧ در ارزیابی پایانی نوبت دوم بدون احتساب نمرات تکوینی است.

رسول قانونی در باره جزییات اولیه آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی افزود: رقابت علمی در آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های نمونه دولتی فارس در بین دانش آموزان همان منطقه خواهد بود و هر داوطلب می‌تواند تنها یکی از شاخه‌های نظری علوم تجربی، ریاضی فیزیک و یا ادبیات و علوم انسانی را انتخاب کند.

او ادامه داد: رقابت علمی برای ورود به هنرستان‌های نمونه دولتی فنی و حرفه‌ای در بین دانش آموزان نیز بدون در نظر گرفتن منطقه یا ناحیه خواهد بود.

قانونی بیان کرد: دانش آموزان مناطق عشایری به دلیل کوچ رو بودن می‌توانند در هر منطقه‌ای از سطح استان اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون کنند.

او افزود: ثبت نام داوطلبان از ٢١ فروردین آغاز و از طریق سامانه‌ای که از طریق اداره کل آموزش و پرورش فارس ابلاغ می‌شود تا ٣١ فروردین ادامه خواهد یافت.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: به دلیل حساسیت‌ها موجود و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دفترچه ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی، اعلام نتایج و درخواست تجدید نظر از طریق سامانه انجام خواهد شد.

قانونی با بیان اینکه کارت ورود به جلسه حداقل ٣ روز قبل از آزمون از طریق سامانه در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت گفت: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی همزمان با سراسر کشور راس ساعت ٩ مورخه ١٨ تیرماه برگزار خواهد شد.

او افزود: فارس دارای ۴۶ دبیرستان و ۶ هنرستان فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.