سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نهاد‌های جاسوسی آمریکا: افراط گرایان نژادپرست مرگبارترین تهدید تروریستی در داخل آمریکا هستند

نهاد‌های جاسوسی آمریکا با صدور گزارشی افراط گرایان نژادپرست را مرگبارترین تهدید تروریستی در داخل این کشور قلمداد کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، نهاد‌های جاسوسی آمریکا روز چهارشنبه اعلام کردند افراد افراطی و شبه نظامیانی که انگیزه‌های نژادی دارند مرگبارترین تهدید تروریستی در داخل آمریکا به شمار می‌آیند.

این نهاد‌ها همچنین هشدار دادند تهدیدات این افراد ممکن است در سال جاری میلادی افزایش یابد. این ارزیابی را دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا تدوین کرده است.

در این گزارش آمده است افراطی‌هایی که انگیزه نژادی دارند به احتمال بسیار زیاد دست به حملاتی علیه غیرنظامیان خواهند زد. اعضای شبه نظامی این گروه‌ها نوعا به پرسنل و ساختمان‌های پلیس و دولت حمله می‌کنند.

نهاد‌هایی که به این گزارش کمک کرده اند شامل اف بی آی، وزارت امنیت داخلی و مرکز ملی مقابله با تروریسم تصریح کردند عناصر افراطی داخل آمریکا که طرفدار و مروج برتری نژادی سفیدپوستان هستند احتمالا تماس‌های نگران کننده‌ای با عناصر افراطی خارجی گرفته اند و شمار اندکی از آن‌ها نیز برای شبکه سازی با همتایان خارجی خود به بیرون از آمریکا سفر کرده اند. جنبش سفیدپوستان افراطی نژادپرست، احتمالا تهدیدی برای انجام خشونت‌های مرگبار در سالیان آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
نژادپرست ترین گروه در آمریکا صهیونیستهاند که قدرت رو قبضه کردند و مسئول تمامی جنگها و کشتارها در گوشه و کنار کره زمینند و دائما آدرس غلط میدند. یکروز خطر تروریستهای مسلمان افراطی رو مطرح می‌کنند یکروز خطر گروههای راست افراطی که هیچکدوم از این دوتا کمترین قدرتی در ساختار سیاسی رژیم آمریکا ندارند