سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش فاکس نیوز از پیشرفت برنامه موشکی ایران

شبکه فاکس نیوز در گزارشی به پیشرفت برنامه موشکی ایران و ساخت سایت‌های جدید پرتاب موشک‌های بالستیک پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه آمریکایی فاکس نیوز در گزارشی به پیشرفت برنامه موشکی ایران و نیز ساخت سایت‌های جدید پرتاب موشک‌های بالستیک پرداخت.

این شبکه در گزارش خود اعلام کرد تصاویر ماهواره‌ای نشان دهنده آن است که ایران سایت‌های جدید پرتاب موشک‌های بالستیک درست کرده است. این شبکه سپس با اشاره به یکی از سایت‌های زیرزمینی موشک‌های بالستیک گفته است بر اساس تصاویر ماهواره‌ای که به دست فاکس نیوز رسیده، این سایت پس از آنکه سکوی پرتاب جدید ساخته شد، تقریبا آماده به کار است.

این شبکه همچنین با اشاره به یکی از این مکان‌ها و پیشرفته بودن آن، گفته است با در نطر گرفتن مکان جغرافیایی و عارضه نگاری (توپوگرافی) موجود از محل، به محض آنکه این مجتمع تکمیل شود و به ظرفیت عملیاتی کامل برسد، دیگر به راحتی نمی‌توان آن را با وسایل مرسوم از میان برد.

در گزارش فاکس نیوز همچنین به شهر موشکی جدیدی سپاه پاسداران ایران که روز دوشنبه از آن رونمایی شد، اشاره شده و گفته شده است: سپاه پاسداران ایران روز دوشنبه یک تأسیسات موشکی زیر زمینی را افتتاح کرد؛ اگرچه مقامات جمهوری اسلامی مکان آن را فاش نکردند؛ اما فیلم پخش شده از آن در تلویزیون دولتی ایران، نشان دهنده ده‌ها موشک آماده به استفاده بود.

این شبکه همچنین گفته است: در حالی که ایران ظرفیت‌های نظامی اش را توسعه می‌دهد، اعضایی از کنگره آمریکا در حال درخواست از رئیس جمهور بایدن هستند تا مسأله موشک‌های بالستیک را در هر تلاش دیپلماتیک آتی در خصوص توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ قرار دهد. هفته گذشته گروهی متشکل از ۱۴۰ نماینده آمریکایی نامه‌ای را به آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا فرستادند و از دولت بایدن خواستند تا این موضوع را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
ایران با بیشتر از 15 میلیون موشک با بردهای مختلف میتواندبیش از 100 موشک درهر 5 دقیقه به اهداف تعیین شده شلیک کند امروز ایران قویترین کشور جهان است و آمریکا و اسرئیل هم نمیتوانند غلطی بکنند تا کور شود هر آنکه نتواند،
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۶ فروردين ۱۴۰۰
یعنی این آمارایی که شما داری، وزارت اطلاعات هم نداره!
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
شبکه روباه نیوز عادت داره از این گزارشها سر هم کنه. بالاخره این شبکه هم مثل شبکه‌های سی.ان.ان،‌ ام.اس.ان.بی.سی و بلا استثنا تمامی شبکه‌های و خبرگزاریهای دیگه آمریکا متعلق به اقلیت صهیونیسته و کاری جز خوب نشون دادن اسراییل و بد نشون دادن کشورهایی که جلوی توسعه طلبی رژیم صهیونیستی رو گرفتند نداره. تازه این گزارش خوبه چون حداقل به خبر خود ایران در مورد شهر موشکی استناد کرده. چند سال پیش در یکی از بخش‌های خبری که طبق معمول در حال تولید پروپاگاندا علیه ایران بود با نشون دادن سه تصویر کاملا غیر مرتبط سه دروغ به ایران نسبت داد. اول یک نیروگاه تولید برق نشون داد و مجری اعلام کرد ایران دنبال تولید سلاح اتمیه،‌ بعد یک موشک پرتاب ماهواره به فضا رو نشون داد و گفت ایران دنبال ساخت موشک قاره پیما برای حمل سلاح اتمیه و آخر سر تصاویری از داعشی‌ها نشون داد و اعلام کرد ایران از تروریسم حمایت می‌کنه و همه این دروغها رو در عرض کمتر از یک دقیقه گفت. وضع شبکه‌های دیگه هم همینطوره فقط حرفه‌ای تر عمل می‌کنند
هادی
۰۷:۱۶ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
بمون تا ما قبول کنیم موشکها را کم کنیم!!! مگه به گور ببری
همون هسته ای را فدا کردیم کافیه و تقریبا هیچ نتیجش شد.