سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روسیه: تا به حال فقط شاهد افزایش تحریم‌های ایران بوده‌ایم

معاون وزیر امور خارجه روسیه از رویکرد دولت آمریکا در قبال برجام انتقاد کرد و گفت: تا به حال فقط شاهد افزایش تحریم‌های ایران بوده‌ایم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به افزایش فعالیت‌های هسته‌ای ایران از رویکرد دولت آمریکا در قبال توافق هسته‌ای انتقاد کرد و از واشنگتن خواست تحریم‌ها علیه ایران را رفع کند.

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: «آن‌ها (آمریکایی‌ها) باید در نهایت، در حوزه رفع تحریم‌ها پیشرفت‌هایی حاصل کنند. به یک نیروی محرک مشخص نیاز است، ولی تا به حال فقط شاهد توسعه فهرست تحریم‌های ایران بوده‌ایم.»


بیشتر بخوانید:


سرگئی ریابکوف گفت: «به همین دلیل است که ایران سیاست کاهش تدریجی پای‌بندی به تعهدات داوطلبانه خود در توافق هسته‌ای را در پیش گرفته است و به تشدید فعالیت‌های هسته‌ای خود ادامه می‌دهد.»

پیش از این نیز میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین با درج بخشی از مقاله روزنامه عرب نیوز در حساب توئیتری خود آورد: «برخی از مردم نمی‌توانند از اشتباهات گذشته درس بگیرند. آیا برای تشخیص شکست کامل سیاست فشار حداکثری به شواهد بیشتری نیاز داریم؟ آیا شروط ۱۲ گانه پمپئو تحقق یافت؟ بحث‌های مخالفان برجام را نمی‌توان جدی گرفت.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.