سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی مطرح کرد؛

پلیس افتخاری گردشگری و زیارت، تامین کننده آرامش زائران

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با آغاز فعالیت پلیس افتخاری گردشگری و زیارت، آرامش و امنیت زائران در مشهد تضمین می‌شود.

محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم امضای تفاهم نامه پلیس افتخاری گردشگری و زیارت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: شهرداری مشهد در بحث هنجارشکنی‌های اجتماعی اقدامات خوبی را انجام داده است.

او با بیان اینکه شهرداری مشهد به منظور ایجاد آرامش زائران و شهروندان در کنار نیروی انتظامی گام برداشته است، افزود: شهرداری توانسته است از سال گذشته شادابی بسیار خوبی در سطح شهر برای مردم ایجاد کند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: تلاش ما این بوده است که شهر را در کمال آرامش مدیریت کنیم و در بحث ایجاد آرامش برای مردم در کنار شهرداری هستیم.

تقوی بیان کرد: ما آمادگی آن را داریم در بحث جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر در کنار شهرداری مشهد باشیم؛ همچنین در حوزه سد معبر نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


محمدمحسن مصحفی رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز گفت: شهر‌های زیارتی مستعد تجمع یا حضور افرادی است که احساس می‌کنند می‌توانند از پیوند زائرین و جریان‌های زیارتی شکل گرفته در شهر بهره گیرند.

او افزود: این بهره گیری بعضا از مسیر قانونی و معقول خود خارج شده و منجر به سوءاستفاده می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: ایجاد و تاسیس پلیس افتخاری زیارت و گردشگری سبب می‌شود تا امنیت خاطر بیشتری برای زائرین ایجاد شود.

انتهای پیام//ف. ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.