سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۲۴ ساعت اخیر:

مرگ کرونایی در استان همدان ثبت نشد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در روز گذشته در استان به صفر رسید.

به گزارش خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در روز گذشته در استان به صفر رسید افزود: مجموع متوفیان کرونا در این استان از ابتدای همه گیری این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۵۲ نفر رسید.

او ادامه داد: همچنین با شناسایی هفت بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۰ هزار و ۶۲۲ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۷ مورد بود که از این تعداد ۲۶ نفر در بخش عادی بستری شدند.

طاهری اضافه کرد: همچنین در حال حاضر ۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۴، بهار ۶۲۷، تویسرکان ۶۷۴، رزن ۴۶۵، درگزین ۲۰۰، فامنین ۱۸۹ و کبودراهنگ ۶۸۳ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان  گفت: همچنین یک هزار و ۹۳۰ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۷۶ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۱۲ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده، شهرستان نهاوند در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان دیگر استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.