سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک عادی در محور‌های ورودی گیلان

ترافیک در محور‌های ورودی استان گیلان عادی و روان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در آستانه نوروز ۱۴۰۰ و در روز چهارشنبه ۲۷ اسفند سالِ کرونایی ۱۳۹۹، گزارش‌ها از محور‌های ورودی استان گیلان حاکی از ترافیک عادی است.

در حال حاضر ترافیک در شهرستان‌های رودبار، رودسر و آستارا عادی و تردد خودرو‌ها به آسانی در این محور‌ها جریان دارد.

طبق آخرین اعلام از سوی وزارت بهداشت محدودیت مسافرت به استان‌های شمالی از جمله گیلان همچنان برقرار است و مسافرت‌ها بر اساس وسیله نقلیه و شکل اسکان تقسیم‌بندی شده اند.

اجرای طرح پاکسازی حریم راه‌های شریانی گیلان

فریبرز مرادی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز حریم محور‌های مواصلاتی استان با تلاش راهداران پاکسازی می‌شود.

او افزود: ۳۵۰ راهدار استان گیلان در آستانه فرا رسیدن سال نو طرح پاکسازی حریم محور‌های شریانی استان را اجرا کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان اظهار داشت: تاکنون نسبت به اصلاح و نصب ۲ هزار و ۵۰۰ عدد تابلوی راهنمایی و رانندگی در سطح محور‌های استان اقدام شده است.

مرادی ادامه داد: احیای ۸۵۰ کیلومتر خط کشی، مرمت گاردیل به طول ۲۵ کیلومتر، بازبینی و نگهداری سیستم‌های روشنایی تونل‌ها و راه‌های شریانی ۲۱۷ کیلومتر، نصب ۱۰۰۰ عدد استوانه ایمنی در سطح محورها، رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها و پایه علائم و نرده پل در محور‌های استان از جمله این اقدامات است.

او همچنین تجهیز راهدارخانه ها، نصب و شستشوی بیش از ۲۵ هزار علائم، اجرای عملیات لکه گیری با ۳ هزار ۵۰۰ تن آسفالت گرم و ۱۵۰ تن آسفالت سرد بر اساس اولویت بندی راه‌های شریانی، اصلی و فرعی و روستایی و جمع آوری ۶۳۰ عدد بنر و تابلوی غیرمجاز را بخشی دیگر از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در آستانه فرا رسیدن سال نو برشمرد.

استان گیلان دارای ۱۳ محور شریانی به طول ۸۹۸ کیلومتر است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.