سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ملی نشاط برای کاربران رایانه‌ای

طرح ملی نشاط از طرف انجمن ورزش‌های الکترونیکی کشور با هماهنگی فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

محمدمهدی کاظمی رییس کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص طرح بازی‌های الکترونیک گفت: طرح ملی نشاط از طرف انجمن ورزش‌های الکترونیکی کشور با هماهنگی فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود. در دو قسمت حرفه‌ای و آماتور و در دو مرحله انجام می‌گیرد که در مرحله اول بازی‌های الکترونیکی- موبایلی و مرحله دوم بازی‌های تحرکی که برای عموم افراد در سنین مختلف برگزار می‌شود.

او افزود: در مرحله اول شرکت‌کننده‌ها کلیپی از این بازی‌ها تهیه و برای ما ارسال می‌کنند، در مرحله دوم نیز که در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود ورزش‌های تحرکی توسط شرکت‌کننده‌ها انجام و برای ما فرستاده خواهد شد.

رئیس کمیته بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک با اشاره به زمان این‌بازی‌ها ادامه داد: لازم به‌ذکر است مرحله اول از تاریخ ۷ اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز و ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ به‌اتمام می‌رسد. مرحله دوم نیز از ۲۱ فروردین‌ماه لغایت ۱۲ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌گردد.

کاظمی درباره جوایز این طرح گفت: ۲۲۲ میلیون تومان، جوایز این پویش برای شرکت‌کننده‌ها است که بین تمامی شرکت‌کننده‌ها قرعه‌کشی و به آن‌ها اهدا می‌شود.

او ادامه داد: هدف از برگزاری طرح ملی سلامت و بازی‌های ورزشی الکترونیکی، ایجاد تحرک برای ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های الکترونیک است.

رئیس کمیته ورزش‌های الکترونیک استان اصفهان در پایان گفت: ثبت‌نام این طرح در سایت انجمن ورزش‌های الکترونیک (www.Eligo.ir) انجام می‌شود.


۵ فروردین‌ماه برای بخش آنلاین و ۱۰ فروردین‌ماه برای بخش حضوری آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در این پویش است.

 

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.